Mail vår kundeservice - Support@NutritionNorge.no
1. BYTTE OG RETUR
Svar: Kunden betaler returfrakt. Varen må være ubrukt, forseglet, og i originalemballasjen med varelappen på. Angrerett gjelder innen 14 dager fra mottak av varen. Bytte/retur kan du gjøre her: Returskjema
2. Kan jeg endre/kansellere min bestilling?
Svar: Vi har begrensede muligheter til å endre eller kansellere bestillingen etter at den er lagt inn. Kontakt oss på e-post så raskt som mulig, og vi gjør vårt beste for å hjelpe. Hvis pakken allerede er sendt, kan du benytte deg av angreretten og returnere varen.
3. Har du mottatt en ødelagt vare eller feil i leveringen?
Svar: Dokumenter skaden, behold produktet og emballasjen, og kontakt oss på e-post. Vi registrerer reklamasjonen og prøver alltid å svare så raskt som mulig, og senest innen 2 virkedager.
4. Hvordan vet jeg at min bestilling er klar til henting?
Svar: Du vil motta en e-post og/eller SMS så snart pakken din er klar til henting.
5. Har du spørsmål angående betaling via Klarna?
Svar: Alle spørsmål om betaling, faktura, forfallsdato eller retur via Klarna håndteres direkte i Klarna-appen. Last ned appen for iPhone eller Android, eller kontakt Klarnas kundeservice.
Fant du ikke det du leter etter?
Ingen problem! Vårt kundeserviceteam er her for å hjelpe deg og vil svare så raskt som mulig. Kontakt oss på: Support@NutritionNorge.no.
NYHETSBREV
Registrer deg her!